3D filmer- tummen upp (y)

yes till 3D filmer, det är tusen ggr bättre. så mycket verkligare och roligare att titta på, man lever sig mer in i filmen och allt blir helt enkelt bättre:) såg ju my bloody valentine idag, woho kom in utan några problem! aja filmen va väl typ som vilken annan skräk film som helst, men 3D effekten gjorde det mer speciellt. jag rekommenderar filmen till allt o alla, worthy looking at :) om 10 minuter ska jag rensa ut min hårfärg men orkar inte blåsa håret så jag väntar tills imorn för att se vilken färg det blivit. då kan jag ta en bild för er oxå! Idag har det varit en bra dag och bion gjorde det bara så mycket bättre!
 puss påer (L)


jag vet att jag inte passar i dom :/ i am no commenting myself.

Kommentarer
Postat av: kayla

such a good movie.

jensen ackles is so sexy. lol

2009-06-28 @ 03:27:11
URL: http://nineteenwolves.blogspot.com

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0