yeaah

SIIIIIIIIIIIIIINTAN MIN ÄLSKLING (L) och har internet nu btw!
har ju inte riktigt uppdaterat på några dagar, men har varit skönt att bara vara jag och sara i några dagar. allt ändras om man har internet asså, så mkt mindre socialt ;O men i alla fall,
i fredags såg vi harry potter, den va väl BRA. inget mer än bra, den va liksom inget spec men nått man helt enkelt måste se! sen va det hemmåt och upp tidigt på morgonen! iväg till gamla ullevi och titta på när Max lag(ÖIS) vinner hela gothia, i deras årsgrupp iaf ;D det är rätta takter! så det va kul att va med och se! sen blev vi hämtade och åkte iväg till ljungskile där saras kusin bor, och där spenderade vi kvällen :) kom hem runt 11 och då va det typ direkt i sängen, va så himla trött. jag och sara hade hela dagen på oss idag att helt enkelt göra vad vi ville, bara ta det lugnt helt enkelt! riktigt skön dag idag, och imorn då är det raka vägen upp till landvetter till min älskling (L) gud så jag har saknat dig. har aldrig känt så här, du betyder allt! aa jag älskar honom :D men nu sitter jag och kollar på kendra, bloggar sen :)

Kommentarer
Postat av: laila♥

Smaltips på bloggen :D

2009-07-20 @ 10:04:59
URL: http://blog.lailaaziz.com

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0