Ute med båten

är ute med båten nu! mamma och pappa fick ett ryck och sa till mig att packa haha... och nu har vi åkt båt hur länge som helst, bland dom stora vågorna på det stora blåa havet! haha... :)
Lyckades få tag på en dator så att jag kunde blogga lite, jag prövade från min mammas iphone, fast det funkade inte så jag ska försöka få tag på datorn så mycket som möjligt!
vi åkte och träffade mina kusiner och faster och hennes man på en ö, och nu sitter vi här i deras båt och det är jättemysigt :) det  blåser ganska mkt ute men vi är ju inomhus så det är ingen fara. det är halvblå himmel så vi klarar oss nog :)
kan inte få tag på några bilder tyvärr, men det får ni leva med! eftersom jag inte kommer kunna blogga så mycket så har sintan offrat sig att uppdatera llite för mig :) haha han är för söt! så ni ska få lite uppdatering ändå :D hoppas ni har det underbart där hemma på land! på måndag kanske jag åker till danmark med sara, får se vad som händer :) och emma sötnos sitter här bredvid mig och läser exakt vad jag skriver, världens sötaste kusin!
nu ska jag tillbaka till verkligheten på båten... PUSS till allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0