precis ätit lunch..

godmorgon/eftermiddag alla som läser min blogg ! vaknade runt 9 idag, men lyckades få bort elviras söta röst ur mina öron och somna igen, tur det! vaknade och åt en snabb frukost, sen åkte tjejbåten ut på vift! haha gud... mamma, faster, kusiner och jag åkte ut, alltså blev det tjejbåten (a) medan pappa och min fasters man stannade i båtarna :) vi åkte ut en sväng i gummibåten och blev genom våta, vågorna va lite för stora för den lilllilla båten hehe. tänkte eftersom vi redan va så pass våta så kunde vi likaväl bada, så vi hoppade in i vattnet och brr vad kallt det va :D
Har precis ätit lunch nu så dom vuxna sitter i min båt medan jag och kusinerna sitter i deras båt, det är var internetet finns! passar på nu att blogga en snabbis, men det är svårt med Elvira bredvid mig! värdelns sötaste (L)
gotta go , byyye!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0