opps!

jag började städa och sen rann tiden iväg hur snabbt som helst! förlåt för det men så fort jag börjat med ngt så hittar jag på nya saker att göra så det jag börjat med blir typ aldrig klart. alltså så städade jag INTE mitt rum, utan jag kollade igenom min garderob litegranna och sorterade lite kläder istället! det är lite kul tkr jag haha... perfektionist! i alla fall, istället för att skriva skriftligt i bloggen så gjorde jag ett video inlägg som jag skulle försöka lägga upp innan jag drog iväg hemifrån men det hann jag inte med så min kamera ligger hemma och ruttnar nu :( sladden är i kameran MEN inget mer än så :) haha. men i alla fall jag lägger in video inlägget imorn när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: MicaelaG

Sv: ååh, jaså? :D

2009-07-10 @ 23:54:37
URL: http://enflickasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0