no update igår, so sorry!

men det fanns inte mkt att säga så no worries! drog till alex match, som vi självklart va sena till! valde att gå i pumps vilket gjorde svinont till slut, men så är det ju med nya skor. sen kollade vi klart på alex match, dom vann! sen drog vi hem till elliot för vi hade inte mkt bättre för oss, tunde va med oxå och där va vi en stund sen kom alex och vi va där i ännu en stund ;D gjorde inte mkt men det va en bra dag!
Jag hade tänkt lägga in en bild på mig, men nej det verkar inte som att det kmr hända ;D hade i alla fall på mig mina nya shorts från bik bok och det rosa linnet med blomman på från gina, och sen mina nit klackar :) skorna, me love!
that was my yesterday, hur va eran ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0