i alla fall, back to Brüno!

i alla fall, jag stack ju iväg och träffade Sara vid bion och jag stressade som fan! men när jag kommer fram ser jag att filmen börjar halv tio, fan ta dig sara ;o så jag hade inte ens behövt stressa men ibland blir det fel tihi ;D  men kön till drickorna och så tog sin tid så det gjorde egentligen ingenting, köpte Hollywood menu med extra stor dricka... love cola :) Sen va det bara att sätta sig ner och njuta av filmen. Om man nu njuter av lite bög action! hahaha mycket skratt blev det men gud vilken sjuk film ;O haha riktigt sjuk, lite överdriven tycker jag :) men en sån film man bara måste se, så go watch it! nu är jag hemma hos Sara iaf och tror nog att vi ska lägga oss snart, är faktist väldigt trött :) bloggar nog någon gång till, puss så länge (L)


bajs ful bild men jag har en förmåga av att bli dålig på bild!


våran plus size menu! bara för tjockisar

Kommentarer
Postat av: MicaelaG

Sv: haha ohja! :D Kärra, dudå? :) 93a, själv? :)

2009-07-11 @ 00:15:10
URL: http://enflickasdagar.blogg.se/
Postat av: Tobias - Mitt liv genom en kameralins

sv: hahaha... men det är väl inte att skryta? det är ju bara ren fakta, och då förstår man ju att du självklart väljer att läsa den på engelska! :D Min engelska är väldigt dålig, önskade att jag skulle varit bättre. Var i New York för ett år sedan i 12 dagar, men det var inte nog länge att känna att man var säkrare på språket :P

2009-07-11 @ 00:18:33
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0