HOME; so sorry!

gud vilken dålig blogg dag det blev idag :( so sorry, men det blev ändrade planer så det är min anledning! skulle ju egentligen bara in till stan, och det hände ju! men sen fick vi för oss att gå på bio ikväll, så jag kom precis hem från att ha sett baksmällan! riktigt rolig film, finns roligare men man fick sig ett gott skratt iaf ;D se den! it was Me, Sara, Alex, Elliot och Thomas som gick, kul :) and by the way, veckans färg på glas i donken va rosa så jag va ba tvungen att köpa en plus meny! så nu har jag ett rosa glas ;D
istället för bild så får ni mitt videoinlägg som jag skulle lagt upp igår men hann inte! det är riktigt dåligt , men det är ngt iaf ;D
kommer om en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0