HEMMA - utan sara

hemma nu, första gången på länge känns det som! OCH jag har inte sara med mig ;O det va ngt nytt, men ska ju självklart träffa henne om någon timme eller två :D igår bloggade jag väl inget... nee men det behövdes inte för jag o sara gjorde inget... tror jag inte i alla fall! jag kommer inte ihåg! eller jo, vi hängde i stan o träffa en kompis ba :) kom hem tidigt, barnvaktning på g!
IDAG vaknade vi runt 1-2, som vanligt och jag drog hem direkt typ. så jag är hemma nu och har solat i en halvtimme ungefär, mer orkade jag inte för det blev för varmt! bara sol och ingen vind lr moln, det gillar vi :D jag tog med mig kameran ut för att ta lite kort på mig själv, för att visa er lite hur det ser ut .. MEN FAN heller! det ser ju värre ut på kamera än i verklighet ;O så bara dom närmsta får se min finfina hud , taha (L) runt 7-8 ska jag va inne i stan för att träffa Sara för att sen köpa lite godis.. ska se transformers 2 idag med lite folk! Elliot fyller år imorn.. men vi firar det idag för filmen gick inte imorn :) elr ngt sånt va det. Killarna skulle typ på pizza hut innan men det har varken jag eller sara pengar till så vi kommer i tid till bion, och den längtar vi till :D
ska hoppa in i duschen nu (hahaha höll på att skriva ska hoppa in i bion nu) och sen drar jag väl iväg in till stan.
BTW sara! vi måste sola :(
KYSSAR (L)


HAHA jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Bästa Sara

Aa fan, det måste vi! Mamma är brunare än mig!!

2009-07-01 @ 16:51:47
URL: http://saramonemi.blogg.se/
Postat av: Louise bäst

då är det illa ;O

2009-07-01 @ 16:58:39
URL: http://louiisenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0