HEMMA; trött..

hemma efter en UNDERBAR DAG! vilken lycka asså.. jag älskar dig så otroligt mycket. vaknade tidigt och va i landvetter runt 1 och hade det underbart! nu är jag hemma och hittar en FÄSTING i min säng! EUW, ska byta lakan och sånt direkt, fucking katter.. så jävla äckliga!

stannade lite på hemvägen, mamma ville ha ostbågar och jag ville ha cola (A) så snabbade in mig på seven eleven och råkade ta ett tuggummi oxå, fråga mig inte hur det kom i min hand :S men nu är jag hemma iaf och är sjukt trött! men ska va vaken lite till, annars kommer jag vakna tidigt imorn med, orkar inte. vill sova länge! imorn ska jag åka med mamma till sara för att hämta alla mina kläder jag har där, packade ju ner allt i en resväska för att vi skulle ut med båten men det hände ju inte så mina kläder fastnade hos Sara därför har jag bott där :D men nu kan jag vara hemma, det är så skönt :) nu ska jag dricka lite cola! kyssar (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0