HEMMA; snacka om att jag suger

taha 4 inlägg, dom ska komma! jag vaknade 11 idag och då orkade jag inte blogga något för det blev lite stressigt! drog med min syster till en smycke affär där hon ska göra något slags smycke, MEN min syster suger och hade fått för sig fel dag :) så egentligen va det imorn hon skulle dit så det blir samma rutin imorn! roligt är det iaf :) i alla fall, när vi blivit dissade hos smyckarn drog vi vidare till stan för att titta på plattång, våran soppiga har äntligen gått sönder! så en ny är AKUT! vi gick in i åhlens och hade redan tänkt ut vilken vi vill ha, GA.MA. för den är ju allra bäst. men den sorten av GA.MA. som vi ville ha fanns inte där så vi bestämde oss för att åka vidare till Freeport för där visste vi att det fanns flera och billgare! Så vi träffade Valerie och Mirela som skulle hänga med, (systers kompisar) och sen hoppa på tåget till Kungsbacka! i freeport hitta vi exakt den vi ville ha för ynka 654, nästan en hel hundralapp billigare, det är ju något iaf ? ;) käka DOnken och sen drog vi tillbaka till stan! hem sen därifrån :)
BILDERN SEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0