har inte orkat!

tja! har inte bloggat på ett tag, men men :D transformers 2 va väl bra, lite utdragen men bra! alla borde se båda filmerna :) jag o sara drog hem direkt efter bion och somnade ganska så snabbt.. haha.
JUST DET! OUTFIT

jag ser inte själv ngt på min dator men en blommig tunika/klänning från gina och svarta shorts

igår vaknade vi runt 2 och efter en stund drog vi ner till vattnet och badade riktigt länge, det va för skönt:) sen drog vi hem o gjorde absolut ingenting! men det va en riktig skön dag ändå. Nu har jag vaknat, klockan halv tolv;O och ska snart dra iväg till Sara och sen dra till min kusin som jag ska barnvakta ikväll :/ ORKA! men men pengar får man väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0