haha jag skojade ju bara ;O

kom utanför dörren så ringde min syster; var är du ? JAG: ehm typ vid snipen... HON: aa men nu är det försent gå hem igen!
så jag gick hem igen och nu sitter jag här och gör inte så mkt.. spelade lite sims men det va tråkigt så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Alex o elliot bjöd mig till liseberg men orkar inte riktigt åka dit :/  så jag får väl bara sitta hemma idag och blogga lite för er! kollade igenom lite gamla bilder på min systers dator på när jag va blond bla. men jag vill verkligen inte visa dom haha... men några brunett bilder kanske jag kan lägga upp. glömde att dom ens fanns! tihi så kul när man hittar sånt :)

LÄGGER UPP SEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0