Godmorgon!

Godmorgon, vaknade för typ 45 min sen då jag sover hos sara och då finns det alltid en risk att det blir senare :( lite synd ändå för då slösar man bort dagen! men nu är vi uppe och Sara hoppade precis in i duschen, när hon är klar drar vi NOG in till stan för att hon ska shoppa lite, mina pengar är boooorta så vi får se vad hon köper :)
Ni ser att jag blivit tusen gånger bättre på att blogga, kul va? :) det känns så mycket roligare att blogga nu, då man får lite inspiration från alla läsare! desto fler kommentarer man får och fler folk i statistiken, desto mer vill man blogga! så fortsätt med det :)
Idag efter stan ska jag hem till mig själv, själv tror jag! känns bara som att jag helst vill vara själv nu för tiden... jag vet inte riktigt vad det är. Men då ska jag i alla fall hem och ha en mysig kväll med mig själv/familjen :D ska städa mitt rum btw!
men nu är det min tur i duschen, ni får ha det så bra så länge ! kyss (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0