födelsedag..

snart fyller jag ju år, typ 3 veckor kvar, mindre än det till o med :D längtar, äntligen 15 då! men vad ska man önska sig? (A) jag gör alltid en önskelista och nu kan man ju behöva lite hjälp med det! än så länge så har jag kommit på:
  • Akryl naglar, har inte råd med det själv så sätter det på min lista! tycker det är sjukt snyggt med lite längre naglar men fransk manikyr oxå :)
  • Parfymer - CanCan med Paris Hilton & Christina Aguileras parfym, tycker att den luktar så gott!
  • Ed Hardy kläder - ska ju åka till Stockholm den 14 aug, då kan man ju ta en sväng in i Ed Hardy butiken!
  • Mobil - måste ha en ny ! Orkar inte med den jag har nu, går ju för fan inte att smsa med den :| ska bara önska mig en som man kan smsa med, billig :)
Sen har jag inget mer, vad kan man önska sig ?

Kommentarer
Postat av: anneli

Fin blogg du har ! Du är jätte vacker på bilderna på din header!

Jag har nyss skaffat en blogg!

Spana in :) det skulle vara kul om du skrev en liten kommentar också <3



2009-07-21 @ 20:55:40
URL: http://rediculous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0