EW på fulla människor

jag pekar ner åt fullisar! IDAG sitter jag på busshålls platsen helt oskyldig så kommer det en full man och ställer sig 10 cm ifrån mig och pratar om polisen och svenska tjejer, VARFÖR? och vad fan sa han ens? hörde inte ngt förutom polisen och svenska tjejer haha. blev faktist lite rädd när han tog fram sin hand för att röra mig, jag backade undan och då kom han fram med nej jag ska inte röra dig och såg så glad ut. scary man! sånt gillar jag inte, men sen kom en snäll tjej och räddade mig :) man ska vara glad att det faktist finns folk som vill hjälpa till! så tack säger jag till dig :) sen hoppa jag på min buss mot billdal och där borta känner jag mig alltid säker haha, mitt fina lilla svenne område :)
Nej till fulla människor, inte bara är dom en fara mot andra men mot dom själva med. dom flesta riskerar att bli påkörda mest hela tiden av att dom är hänsynslösa. men vad ska man göra, dom finns överallt :D
allt jag ville säga! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0