barnvaktning, OVER

JAG VET:| min blogg har varit riktigt död dom senaste dagarna men likaså har jag varit! barnvaktning i typ 3 dagar, herregud det får allt räcka nu! men 1500 kr tjänade jag ihop så jag är ju faktist rätt så nöjd. fast 500 kr ska jag ge till Sara, orka! barnvaknting är typ det jobbigaste som finns, jag som är van vid att vakna runt 2 måste helt plötsligt vänja mig vid att lägga sig runt 11 och vakna klockan 9. det är inte kul :D men hemma är jag nu i alla fall och en tusen lapp rikare! imorn blir det shopping på G och jag o sara ska se om vi kan skaffa akryl naglar, sen får man lite kompis rabatt oxå ;D sånt gillar man!
Så nu ska jag krypa ner under täcket och ha en sköön natt. Sa till min syster att väcka mig när hon vaknar imorn, fick en känsla av att hon ska vakna 9 bara för att väcka mig då. she can be such a bitch at times :) flytta inte :(
jaja, nu har ni fått ett litet inlägg, imorn kommer det bli 4 åtminstone för att då är min blogg vid liv :D at least so ive heard!
puss och godnatt! (L)

Kommentarer
Postat av: Bästa Sara

Tack för pengarna baby, <3 Och mamma måste boka tid först, sen blir det kompis rabatt! Din syrra kommer inte flytta, det lovar jag, helt säkert! Och ofta Louise Nyberg kommer blogga fyra inlägg :D haha men vi får väl vänta och se :)

2009-07-08 @ 01:06:29
URL: http://saramonemi.blogg.se/
Postat av: Alexandra

lovar om du bloggar fyra inlägg om dan du kommer bli stor, du behöver inte ens skriva mycket, bara en bild o nått kul så e de klart =)

2009-07-09 @ 21:55:30
Postat av: Louise

jaså det tror du :) jag får väl försöka i alla fall!

2009-07-09 @ 22:06:15
URL: http://louiisenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0