oj då, så det kan gå!

Nu är Louise hemma och är ensam dessutom!
Som ni alla vet ifall ni läst något inlägg nedanför så drog jag till sintan baby klockan tio i 6 imorse?! hahaha gud jag är sjuk. Men åh det va så värt det.. jag tror att jag hade den bästa dagen av hela mitt liv idag.. Inte illa va? Jag är chockad själv hur lyckad den blev! Kom ju dit klockan sju och tanken var att vi skulle somna direkt.. haha glöm det! Man måste ju mysa& prata lite först :) Men somnade strax därefter och sov i ynka 4-5 timmar.. inte undra på att jag är väldans trött! Men det räckte, man kan ju inte sova bort hela dagen. Upp, affären, ät frukost och sen va det bara att mysa resten av dagen... Fast så duktig som baby är så ville han ut på promenad, så vi tog en liten mysig promenad ner till landvetter sjön där vi badade och helt enkelt hade det bäst. Jag älskar dig förresten! ♥ Sen va tiden knapp så vi snabbade oss tillbaka för att äta och sen va det dags att dra sig hemmåt! Kom hem runt kvart i elva med en cola i handen, så jag kan inte säga att detta blev något annat än en VÄLDIGT lyckad dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0