alone again!

Nu är jag ensam och helt nyduschad! yes vattnet funkar igen!
Baby ♥ kom senare än väntat, men det va bara att stå ut för när han väl är här, spelar ingenting någon roll längre :) jag älskar dig!
Idag gjorde vi inte mycket, vad finns det att göra i det här bajs vädret? ingenting förutom att mysa, mysa it was! Tiden flög och rätt som det va, så skulle vi äta middag och rätt som det va så skulle baby dra! Vid mitt middagsbord så ska man vara glad om man lyckas komma undan inom en timme! haha its all my father!
Ensam är jag nu och jag måste faktist säga, åh vad skönt det är! Det är inte ofta man får vara det men när man väl är det kan det vara grymt skönt :) Men sen kommer Sara ikväll och då är jag inte ensam längre, men då har jag nog haft min alone time så jag klarar mig. Det är ju trots allt sara! ♥
Vad händer med er idag?

bilder! det va längesen

Kommentarer
Postat av: Alex

Ni är så söta tillsammans :)

2009-08-04 @ 15:19:41
Postat av: Louise

haha tack (a)

2009-08-04 @ 17:05:58
URL: http://louiisenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0