varför gråter man?

frågan är : varför gråter man?

är man en liten skitunge som gråter så fort något är orättvist, eller är man så sjukt deprimerad att allt gör en ledsen? Eller så är det helt enkelt så att man är så jävla lycklig att man hittat någon som verkligen älskar dig och är så underbar. Det borde vara huvudanledningen till varför man gråter i alla fall... Att gråta är en helt underbar känsla enligt mig, man kanske är lite mobbad men sooo what :D
varför brukar ni gråta? om ni nu gråter


Dagen har varit helt underbar, with my boyfriend and sister!! Det
var väldigt slappt men åh i love that, and I love you ♥



älskar dig syster!

Kommentarer
Postat av: your baby <3

kommer alltid minnas denna dagen genom hela mitt liv. Du är så underbar ! Det går inte att jämföra dig med nån, jag har aldrig älskat nån som dig o kommer aldrig göra det, du är den enda jag person jag behöver. Du lyckas att göra mitt liv mycket bättre och fylla det med glädje !När jag är med dig så får du mig att känna mig så speciell , du får mig att inserhur mycket det finns i världen . Att göra allt mycket enklare, Det finns ingen bättre än dig louise , du betyder mest för mig och du kommer alltid göra det , jag älskar dig o du älskar mig , det är allt jag behöver (L)

2009-04-28 @ 21:43:06
Postat av: Louise bäst

JAG ÄLSKAR DIG !!!!! (L) dagen var pinsam men nu förstår du väl hur jäkla mkt jag verkligen älskar dig?? du betyder så sjukt mkt för mig och jag vill aldrig släppa taget om dig, du är så fin (L)

2009-04-28 @ 21:49:55
URL: http://louiisenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0