tjena mellan bena din hygena, hahahahhaah hur man än stavar det

nu sitter jag här hemma hos Sara på hennes nya fina Mac ! I am loving it. lite avundsjuk får jag väl säga... hehe :)
vi har precis varit ute lite, lite var och där i frölunda och det va väl kul. Men nu har vi dragit hem oss till Sara för att hämta lite saker för imorn, sen ska vi dra oss hemmåt till mig i Billdal, älskar billdal asså .....

Dagen har väl varit helt okej och jag är på väldigt bra humör, förutom att baby (L) ska åka bort till Norge där hans pappa bor för att hälsa på i typ 4 dagar, kmr sakna dig <3 förutom det är det underbart, vädret gör ju alltid skillnad asså, helt uuunderbart väder ute, kanske gör premiär för shortsen imorn ? får se hur det blir!

Men nu ska vi packa ner lite saker och dra in till stan, bloggar när jag kommer hem! pusss på er (L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sorry kommer sakna dig ! kanske gör premiär för shortsen imorn ? nej :O :O det ska du inte , not without me :/

2009-04-29 @ 20:28:46
Postat av: Louise bäst

joo det ska jag :D

2009-04-29 @ 23:13:22
URL: http://louiisenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0