tjena bloggen!

heeeemmma och kvällen är över, även om det fortfarande är ganska tidigt. tro det eller inte, men jag hade faktist kul idag hehe. Det är ju självaste folket som gör det kul och även om vi va i skolan och så lyckades det bli någorlunda kul :) jag gjorde några video klipp under kvällen som 1 elr 2 kanske åker upp här på bloggen! vad har ni själva gjort den här underbara fredags kvällen? kanske någon fest på gång, mys hemma hos killen eller helt enkelt hos en tjej kompis? kompisar är ju allt <3 men puss på alla läsare, imorgon bär det iväg till liseberg, invigning woho!


som sagt, taco theme .... hahahaha ser jag inte ut som en blek mexikan;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så jättemkt! godnatt!

2009-04-24 @ 22:21:45
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: sandra

sv: tack :) jag bor i stockholm, sj? :)

2009-04-25 @ 12:34:38
URL: http://foreversandys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0