tjaaa

hej bloggen! godnatt och godmorgon, glömde säga godnatt igår (a) nu sitter jag här i skolan och har precis kommit in från lunch rasten, maten va si så där... med andra ord Blä! Så Jag, Sara och Nina gick till hemköp och köpte lite smått o gott, typ choklad och vitlöksbröd, mums !
jag har svenska och har dö kul, ska skriva en debatt artikel om något, vet inte riktigt vad. Några förslag?
Efter skolan åker jag till min kusin och fixar prao, sen drar jag till stan med min syster (L) och sen kanske nån slags Valborgs firande, får se vad som händer i Götet.  haha :)

pusss se yah later ♥



fina kläder va ? ;)

Kommentarer
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

snygg jacka!

2009-04-30 @ 14:56:07
URL: http://www.halshammar.se
Postat av: Sofie

hejhej, nice blogg :) vart finns den jackan?? gina eller?:P

Postat av: Louise

tacktack!! aa gina ofc :)

2009-05-02 @ 19:20:46
URL: http://louiisenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0