"taco night"

tänk er, jag har precis åkt ifrån skolan efter en lång och tråkig vecka, och nu måste jag åka tillbaka! i slutet av nian så ska hela min klass, som är underbar, åka någonstans i världen. troligen prag elr ngt liknanade. Så till den här resan måste vi tjäna pengar, och det gör vi genom olika "evenemang" där människor betalar för saker vi säljer elr ngt liknande... aa ni förstår. Och ikväll är det just en sån kväll, på en fredag kväll :( då ska jag, Sara och mami gå, förhoppningsvis så kmr det flera oxå hahahaha annars är vi mobbade. Så snart ska vi åka iväg.

Tog ut mina stygn idag, det gick jätte bra! det tog ungefär, 2 sekunder kanske? hehe... ont gjorde det inte heller så det va allt med det, hoppas inte att jag får ett ärr bara. Men nu ska jag sminka mig och sedan åka iväg till skolan igen, vi hörs senare. Pusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0