sorrrrrrrry!

heej och förlåt för dålig uppdatering (A) om jag får va helt ärlig så har jag helt enkelt inte orkat, fel av mig men det är ju inte alltid som man orkar med allt.
I alla fall, idag så har det varit en helt vanlig skoldag men tråkig va den inte, kanske ibland men det gör inget .... det finns alltid någon som kan göra mig glad igen! ♥ i skolan idag gjorde vi inte mkt, vi hade iaf gympa och det va faktist kul ! även om jag blev lite omkastad (bokstavligt!!!) men det va kul ändå. sen fick jag umgås en stund med honom (L) och det är alltid lika underbart. Sen bar det hemmåt med mami som jag på sistone blivit väldigt bra kompis med, she's changed asså! nu ska jag göra läxa som måste vara inne imorn, så hoppas hoppas verkligen att jag blir klar. Wish me luck!
Pusss, i love you and you love me ♥ kanske kmr fler inlägg idag ... vem vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0