smoooothie

hejhej! som ni såg innan så la stephanie in ett litet fint inlägg, hahahha tack för den ;) väldigt intressant... så nu har jag kommit hem till Sara och vi sitter här med våra Banan & Jordgubb smoothies. Jätte goda!

Ingredienser:
Vanilj Glass
Mjölk
Jordgubb & Lime Juice
Jordgubbar
Banan

Så nu har ni receptet varför inte prova på att göra en egen smoothie?
Jag och Sara får se vad som händer ikväll, vi kanske drar till Slottsskogen så dom som ska dit, vem vet vi kanske ses där.
Puss, bloggar senare ♥


ignorera mitt face, men this is my outfit for the day, (om ni kan se)
nämligen högmidja kjol från J&C, köpt under sommaren. Topp från Gina
Tricot från sommaren oxå. Söt oufit, eller vad tycker ni?:)


min och saras fina smoothiesar, lyckades spilla lite men so what :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0