skoola

Nu sitter jag här och busar lite. Sån lyxig skola som jag har så har varje elev faktist fått varsin laptop! *avundsjuka*?? Men nu finns det ju något dåligt med det här, man får typ bara använda Word och google för nästan alla andra hemsidor är blockerade! Det suger ganska mycket, men man får prova sig fram och se vilka hemsidor som är blockarade och vilka som är öppna. Lucky me, blogg.se var öppen! Så nu sitter jag här och lyssnar på musik och bloggar lite när jag egentligen borde göra lite matte, ORKA säger jag bara. Aja det här är början av en tråkig skoldag men ni kan räkna med att jag kmr blogga mer än en gång iaf!

pussss på er♥

så ser lilla jag ut idag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0