ooh stressad!

snart är det ju prao vecka för mig och min klass, och jag har ett litet problem! Jag har ännu inte hittat en prao plats och jag kanske borde göra det- Så idag ska jag ut med Sara och Iman och leta efter något kul. och ifall jag inte hittar ngt jag vill göra så kan jag vara hos min faster på Stena Line hehe. Jag vet inget som jag verkligen vill göra så det blir väl bara ngt slappt, plus att man inte får vara med sina kompisar så tråkigt :( Och om jag inte hittar ngt då väljer min lärare åt mig och det vill jag ju inte riskera!

jag börjar typ ta slut på att skriva saker, men bara så ni vet älskar jag Twilight och längtar så sjukt mkt tills New Moon kommer ut på bio!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0