my boy lollipop

HEJ BLOGGEN (L)
hemma nu efter en .... tråkig dag! I skolan hände det inte mkt förutom att jag och my boy bråkade, men shit happens och vi har fortfarande inte pratat något. Men bryr jag mig, nej inte det minsta! Han får komma till mig om han vill ha förlåtelse.... det va ju faktist inte jag som gjorde fel.

Som sagt skolan va tråkig, men efter skolan åkte jag in till stan en snabbis med en kompis och köpte lite gott gotti gott gott! Godis i andra ord. Det va verkligen ngt jag längtat efter, men sen efter godis blev det hemmåt för att plugga som aldrig kmr hända känner jag på mig. Men jag ska försöka mitt bästa, så puss på bloggen vi hörs senare eller imorgon!

lollipop & boy ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0