love you!

nu sitter jag här mitt i natten och pratar med min käraste Iman ♥ hon är verkligen en undebar tjej, en av dom mest underbaraste jag känner. Någon som jag inte vill och inte SKA förlora! ser du det?? även om du inte mår så bra just nu så ska du klara dig, du ska lösa det, inte bara för dig själv men oxå alla andra som älskar dig. Du kanske inte inser hur mycket du betyder för mig, men jag hoppas verkligen att du vet att
Du har gjort min vardag så mkt bättre, så mkt mer rolig och intressant, du förgyller min dag gullet :) jag kommer alltid att hjälpa dig, no matter what. Och tro ALDRIG att jag inte vill det eller att jag ser ner på dig på nått sätt, för du tror du fel. Så fel, jag ser dig för den personen du verkligen är, där inne i hjärtat. Den Iman jag känner och alltid kommer känna, som är: rolig, underbart snäll, givmild, ärlig, smart, soft and fuzzy inside (hahha). Du är underbar Iman, jag hoppas verkligen att du förstår det. Förstå att jag bryr mig så mycket om dig, jag skulle göra vad som helst för att du skulle må bra och jag kmr göra allt. Jag vill att du ska veta att du kan lita på mig med allt, jag är här för dig och jag är inte falsk somv vissa andra. Jag vill lösa alla dina problem, jag vill hjälpa dig ur dom så att du kan få det livet du förtjänar! Livet med alla som älskar dig och som du älskar tillbaka.
Jag älskar dig, 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har det vi alla vill ha louise ett hjärta av guld! Livet e en strid och varje dag ger oss nya utmaningar. Du en sån där ''save'' en som räddar den andre i situationer som man inte vill vara. Jag gör många dumma saker, ja. Men jag skulle aldrig krångla till det för mej själv så som jag gjort den här gången. Allt detta är ett mistag som jag önskar inte hade begåtts från första början. Men vad ska man göra när man bor i en stad som denna där allt och alla är inblandade. Som sagt du underlättar livet kraftigt mycket genom att bara finas där, bara lyssna, och hadina egna åsikter. Tackar gud för dej varje dag för bättre kompis/syster får man leta efter. <3

2009-04-26 @ 02:23:01
Postat av: AMANDA FALK

söta bilder, fint hår du har :D

2009-04-28 @ 21:54:47
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0