liseberg x2

hej bloggen och förlåt igen för dålig uppdatering. Har inte haft tid typ,, men i alla fall igår så va jag i Liseberg igen! skulle egentligen inte gå eftersom jag va där i lördags oxå, men Nina hade dansuppvisning så det va ju självklart att jag skulle kolla på det. Men nej det skulle jag inte alls, jag missade min buss och lyckades missa Ninas dans med säg 10-15 min .. Riktigt synd, förlåt för det (L) men hon va lika glad för det, efter det åkte vi runt på sakerna i lisse, (jag bytte band med sara för jag hade varken pengar eller liknande) så jag fick åka lite saker. Det va kul och sen drog jag hemmåt. Hemma pratade jag lite med min syster, Alexandra, och sen gick jag o la mig. Ännu en lyckad dag, tack för den tjejer ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0