läxa!

nu sitter jag faktist här framför datorn och skriver om "Why I love shopping?". Och några kanske undrar varför det inte är på svenska? Jag går nämligen i en engelsk skola, som oxå är den bästa skolan, och jag lär mig allt på engelska! Förutom svenska förstås.... Så alla mina läxor skriver jag på engelska och det tkr jag är jätte bra. Anledningen till varför jag går på en engelsk skola är att när jag va typ 4-6 år så bodde jag i USA och fick lära mig engelska. Sen när jag flyttade tillbaka till Sverige ville inte mami o papi att jag skulle förlora engelskan så engelska skolan blev det! har gått där hur länge som helst och planerar att gå där till slutet av nian

puss på att jag inte vill göra min läxa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0