hej

nu måste jag verkligen skärpa mig med det här bloggandet! bloggade ju nästan inget igår heller... men det är bara för att jag har varit så upptagen! igår spenderade jag typ hela dagen med baby (L) och det var verkligen underbart! och ännu en dag som jag ska spendera med baby (L) han har äntligen kommit efter massa prat om vem vi skulle vara hos hehe. Men nästan hela morgonen har jag varit med min käraste syster, pratat lite om allt möjligt, kläder, killar, sommaren och våra kroppar! :| men sen blev hon sur på mig så det sket sig. nu sitter jag här och pratar lite med baby (L) som han nu heter :) vi ska nog bara ta det lite lugnt idag, sen ska han åka intill stan så är jag ensam. Men en bra dag blir det och idag kan jag lova er att det blir fler inlägg!

pusssssssssssssssssssss

gårdagens outfit, fast man ser inget


jeans från bikbok(gamla) & vit t-shirt från gina tricot & halsband från sisters & jacka från H&M

my little sri lankanese

Kommentarer
Postat av: your baby

tack för dagen louise ! <3

2009-04-28 @ 19:46:03

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0