fucking fysik

nu sitter jag här och har det tråkigaste ämnet, fysik :| fysik kan nog vara mitt hat ämne och jag skulle göra nästan vad som helst för att slippa det! men jaja, våran lärare suger och det enda han gör är att prata om jag vet inte vad? så jag sitter med min dator och låtsas ta "notes" som det kallas. Men då tar jag chansen att blogga istället! om vad vet jag inte ....
Vad ska ni göra idag? själv ska jag hem och göra klart min läxa som är försenad, hoppas verkligen jag lyckas göra klart den idag så jag slipper tänka mer på den!

Men mer om mitt o saras bråk, om ni har tid och intresse att läsa dvs. I förrgår och igår så bråkade jag med min älskling (L) för att jag var arg på honom för något han sagt till sara och då took jag en stand och skyddade henne. Men ändå, så säger hon " du bryr dig inte om ngt " och då vill jag säga Sara, om jag nu inte brydde mig om ngt varför skulle jag börja bråka med honom om DIG om jag nu inte brydde mig om nått? Så jo jag bryr mig visst om ngt, jag bryr mig om det som spelar någon roll! det finns saker som du säger till mig som jag inte kan säga ngt annat än okej till? Och när du kmr och berättar för mig att du bråkat med honom och du säger att han har sagt taskiga saker till dig och sen säger du att du har sagt massa taskiga saker till honom. Hur ska jag kunna ha en kommentar om " guud vad taskig han är" när du har varit minst lika taskig mot honom? Så det är då jag säger men ni båda gjorde fel, varför bråkar ni hela tiden, varför kan ni inte bara vara kompisar? Det är min kommentar och antingen så får du ta den eller lämna det.
Och du säger att du inte vet om du kan lita på mig längre, och då säger jag lita på mig om du vill för jag skulle aldrig säga ngt till nån annan om något som du sa till mig va en hemlighet och som jag inte får säga till någon. För så jävla falsk är jag inte. Du är fortfarande min bästa vän och man förräder inte sin bästa vän sådär. Jag säger till honom om våra bråk, och du säger att du inte vill det men du är lika dålig? du är en hypocrite, du säger att jag inte ska göra ngt sen går du och gör samma sak? Du går och babblar på med Cathy om jag vet inte vad, om massa skit? du går in i ett rum och låser dörren, sen klagar du på massa saker du stör dig på, både hos mig och honom. Kan du inte säga de sakerna till mig och sen lyssna på vad jag har att säga om det? lyssna på mig och se varför jag ibland väljer att säga " jag bryr mig inte!" jag har mina anledningar, det går inte alltid att ha en kommentar om allt. Precis som när jag hade skadat mig, " vad hände?" , " jag ramla" , "aha okej". Ser du ? du hade inte heller ngn kommentar förrän jag fick fråga varför bryr du dig? då oj!!!! sara ba säg ingenting som du själv gör.


du vet ju att det är du och jag?    (ursäkta att det ser ut som att jag har dubbel haka)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0