det här kommer aldrig funka

har inte hunnit blogga nått på hela dagen, men här kmr ett litet inlägg...

värsta dagen i skolan asså... det va inte mkt som gick rätt. Det enda bra på hela dagen va på slutet, då jag fick prata med baby (L) vi lyckades prata bort våra problem och det känns som det aldrig har varit bättre mellan oss. men iaf idag har jag bråkat med sara, som vanligt. Det händer mest hela tiden måste jag påpeka. Och vad handlar det om? Jo att jag inte bryr mig om ngt (enligt sara iaf) och att Sara inte kan lyssna på ngt jag säger (och det håller vi båda med om). Men iaf jag tkr inte att det här kmr funka länge till om det ska bli så här hela jävla tiden. Är så trött på vad du säger, du säger alltid samma saker men egentligen vet du inte ett skit. Men det kan man ju inte förklara för dig? du lyssnar ju inte ändå eller hur. så jag vet inte hur vi ska lösa det här.

aja godnatt. Puss på den BÄSTA ♥

jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kanske inte vet ett skit för att du inte säger vad du menar och sånt??

2009-04-21 @ 20:28:37
Postat av: ems

hej hej :) hehe tacl så mycket. Den mesta hjälpen har jag fått från designadigblogg.se (tror jag den heter)

Sen så har jag redigerat headern i picasa 3 som går att ladda hem på google. allt är mina egna bilder.

2009-04-21 @ 21:29:35
URL: http://emmakuupari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0